سئو،بخش دوم

بازار یابی با موتورهای جست و جو

شم بازار یابی حکم می کند که همواره جایی حضور داشته باشیم که بیشترین مشتری به ما سر می زنند. اگر ما در آنجا نباشیم،رقیب ما در آنجا حضور خواهد داشت.

بازاریابی با موتورهای جست و جو دو هدف زیر را دنبال می کنند:

  • حضور در جاهایی که خریداران در آنجا حضور دارند.
  • بالاتر بودن از رقبا

این نوع بازاریابی در اینترنت شامل انواع مختلفی می باشد که مهمترین فعالیت آن ، سئو یا همتن بهینه سازی سایت می باشد.

سایتی که بهتربن ضریب نفوذ پذیری را در موتورهای جست و جو  دارد می تواند بهترین جایگاه را داشته باشد.  ضریب نفوذ پذیری مناسب به معنای حضور در موتورهای جست و جوی مهم و معتبر می باشد.

موتورهای جست و جو را می توان شامل سه بخش دانست :

  • جمع آوری کننده اطلاعات،اسپایدر
  • بایگانی کننده اطلاعات، ایندکسر
  • تحلیل گر درخواست کاربر

برای آشنایی به بخش های موتور جست و جو اینجا کلیک کنید.

 

رفتن به بخش سوم

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *