سئو،بخش سوم

موتور جست و جو چگونه کار می کند؟

موتورهای جست و جو دارای سه بخش اصلی می باشند.

  • جمع آوری کننده اطلاعات، اسپایدر
  • بایگانی کننده  داده ها،ایندکسر
  • تحلیل گر درخواست کاربر

انتخاب واژه های کلیدی در  سایت

برای انتخاب واژه های کلیدی در سئو سه فاکتور عمده زیر را باید در نظر گرفت:

  • مرتبط بودن آن ها با محتوای سایت
  • میزان استفاده آن ها در جست و جوی کاربران
  • میزان رقابت بر روی آن ها در بین سایت های رقیب

برای استفاده از کلمات کلیدی می توان به موتورهای جست و جو سر زد و با نوشتن آن کلمه،واژه های پرطرفدار پیشنهادی همانند کلمه مورد نظر را در سایت خود استفاده کنیم.

www.google.com

www.yahoo.com

www.ask.com

بعد از آنکه لیستی  از کلمات مد نظر خود را تهیه کردیم،باید مشخص کنیم عبارات چگونه و با چه ترکیبی در سایت باید استفاده شوند.

  • به صورت جمع و یا به صورت مفرد؟
  • عبارات مد نظر ما چند کلمه ای باشند؟
  • ترتیب جست و جوی کلمات چگونه است؟

با رفته به موتورهای جست و جو و تایپ کردن کلمه مد نظر در بین دو ستاره (*سئو*) می توانید بررسی کنید که در سایت ها و خصوصا وبلاگ ها عبارات مد نظر شما چگونه به کار رفته است.

رفتن به بخش چهارم

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *