سئو-بخش چهارم

منابعی که می توان از آنها جهت یافتن کلمات کلیدی کمک گرفت را میتوان اینگونه دسته بندی نمود:

Google Keyword Tool

جهت بررسی کلمه دلخواه و بدست آوردن لیستی از بهترین رتبه کلمات سرچ شده در یک موضوع خواص.

Global Monthly Searches 

جهت میزان تخمین جست و جوها در ۱۲ ماه گذشته در تمام کشور.

local Monthly searches

جهت میزان تخمین جست و جوها در ۱۲ ماه گذشته با توجه به زبان و کشور انتخاب شده.

Word Tracker

جهت تشخیص کلمات کلیدی با توجه به منابع جمع آوری شده از موتورهای جست و جو.

Google Suggest

جهت بررسی و بدست آوردن لیستی از لغات پیشنهادی .

 

پس از آنکه لیستی از کلمات کلیدی بدست آوردید، حال نوبت آن است که به بررسی تعداد رقبای معرفی شده برای هر عبارت بپردازید. برای این کار می بایست تعداد رقبای کلیدی معرفی شده را بررسی و تعداد آنها را یادداشت کرده سپس به کمک فرمول زیر ضریب کارایی هر یک را حساب کرده:

KEL=V*V/C

V میزان جست و جوی ماهانه عبارت در گوگل

C  تعداد رقبای موجود برای هر عبارت= تعداد نتایج جست و جو

 

رفتن به بخش پنجم

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *