سئو-بخش پنجم

تا این قسمت با نحوه انتخاب کلمات کلیدی آشنا شدیم. اما چند نکته مهم نیز وجود دارد که باید به آنها دقت کنیم.(می توانید به بخش اول،بخش دوم،بخش سوم،بخش چهارم جهت مرورو مراجعه نمایید)

  •  عبارت های کلیدی چند کلمه ای را انتخاب کنید.
  • عبارات کلیدی تک کلمه ای دارای رقبای بالایی بوده و نمی توانند دقیقا بازار هدف را مشخص کنند.
  • عبارات کلیدی رقبای خود را بررسی کنید.

دقت کنید با انتخاب عبارات های دو یا سه کلمه ای شما بخش خاصی از بازار را مورد هدف قرار می دهید: بازار کوچک تر، رقبای کمتر و از همه مهم تر خریداران مشخص تر.

سه مولفه اصلی در کل سایت همواره مورد بررسی قرار می گیرد:

به طور کلی سایت ها می توانند در یکی از حالات زیر دارای رتبه های مناسبی باشند.

  •  سایت های دارای بالاترین حد بهینه سازی در هر سه مولفه اشاره شده در بالا.
  • سایت های دارای مولفه های متن و محبوبیت بالا اما مولفه لینک متوسط.
  • سایت های دارای مولفه متن و لینک متوسط اما محبوبیت بالا.

 

رفتن به بخش شش

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *